11.02.2008

Cadilar Bayrami

Amazon.com da ki alisverislerinize lutfen buradan gidiniz.
Tesekkur ederim.Amazon.com

Son 2 aydir cocuklarin "Anneee... Halloween ne zaman?" yada "Halloween'e kac gun kaldi?..." diye sormalarindan gina gelmisti. Halbuki buzdolabinin ustunde duran takvimde 31 Ekim'i kocaman isaretlemistim. Sonunda "sayin bakalim kac gun kalmis?" diye kandirarak hem sayma pratigi yaptirmis oldum, hemde biraz oyalamis oldum onlari.

Bugun Pazar sabahi. Halloween yani Cadilar Bayrami geldide gecti bile. (Allah'a Sukur...)
Gerci iki gundur evin icinde seker ve cukulata kagitlari topluyorum yerlerden, koltugun altindan, hatta carsaflarin icinden. Bu seferde su sekerler bitsede diye dua ediyorum. Aslinda nerdeyse hepsi bitti sayilir, eee nede olsa evde 4 cocuk var. Tamam canim, bende goturdum bir iki tane kasla goz arasinda...

Cadilar Bayraminda arkadasim Ece ve 2 cocugunu, 2 de komsum ve onlarin cocuklarini evime davet ettim. Ece'nin bir arkadasi Brenda ve kizida geldiler. Pizza Hut'tan 6 kutu pizzada siparis etmistim onlarda geldi. Hava tam kararinca alel acele yerlerinde duramayan 9 cocugu yedirip kapi kapi seker toplamaya ciktik. O alti yasindaki cocuklar oyle bir hizla kapi kapi kosuyorlardi ki ileride Olimpiyatlara aday olabilirlermi diye aklimdan gecmedi degil. Eceyle bende seneye Jane Fonda kostumu giyip spor ayakkabiyla kosarak ancak yakalayabilecegimize kanaat getirdik.

1 saat sonra geri geldigimizde artik herkes kendi evine dondu, yan komsum Jennifer "the republican" kizlariyla bize geldi. Cocuklar bir yandan begendikleri sekerleri, begenmediklerinden ayirirken bizde sabahin 2 sine kadar politika konustuk, birbirimizi oburununkine oy vermeye ikna etmeye calistik... guzel, komedi dolu bir aksam oldu aslinda...







Hiç yorum yok: